Gå til indholdet
  • 3636 3400
  • daki@daki.dk

TILBUD - se mere

Kontakt: Support@danishtrend.com

  • Makuleringsmaskiner
  • Frankeringsmaskiner
    • Produkter
    • Hjælp og vejledning
    • Creditlock
    • Lej en frankeringsmaskine
  • Tilbehør
  • Solfilm
  • Skilte, glas- og bildekoration
  • Om os
    • Medarbejdere
Menu
  • Makuleringsmaskiner
  • Frankeringsmaskiner
    • Produkter
    • Hjælp og vejledning
    • Creditlock
    • Lej en frankeringsmaskine
  • Tilbehør
  • Solfilm
  • Skilte, glas- og bildekoration
  • Om os
    • Medarbejdere
0,00 kr. 0 Kurv

- siden 1961

3636 3400

  • Makuleringsmaskiner
  • Frankeringsmaskiner
    • Produkter
    • Hjælp og vejledning
    • Creditlock
    • Lej en frankeringsmaskine
  • Tilbehør
  • Solfilm
  • Skilte, glas- og bildekoration
  • Om os
    • Medarbejdere
Menu
  • Makuleringsmaskiner
  • Frankeringsmaskiner
    • Produkter
    • Hjælp og vejledning
    • Creditlock
    • Lej en frankeringsmaskine
  • Tilbehør
  • Solfilm
  • Skilte, glas- og bildekoration
  • Om os
    • Medarbejdere
0,00 kr. 0 Kurv

Vejledning til MyMail

Her kan du finde de oftest stillede spørgsmål (nedenfor) til MyMail maskinen. 

Nye portotakster 2021 til din frankeringsmaskine er på vej

Har du i spørgsmål til PostNords nye takster og produkter, bedes du henvende dig til PostNords Kundeservice eller søge svar på www.post.dk . DAKI’s Kundeservice kan desværre ikke rådgive om PostNords produkter og priser.

Nye portotakster

Se hvordan du installerer nye portotakster på MyMail

Manualer

Desuden kan du finde manualen til maskinen her.

MyMail Quickguide

MyMail vejledning

MyMail brugsanvisning

MyMail Credit Lock vejledning

Hvordan opdaterer jeg portotakster?

Isæt det nye portotabel-kort og følg vejledningen på skærmen.

Sådan indstiller du MyMail til at stemple 'B'

Følg linket hér for at indstille Mymail til at printe ‘B’ på dine forsendelser. Når linket åbner skal du “scrolle” ned til overskriften “Frankeringstryk (stempelbillede)” og følge instruktionerne.

Programmet Mailcredit kan ikke finde frankeringsmaskinen?

Mymail skal være i lock af for at computeren kan finde den.

Dårligt aftryk

Gå i menu -> vedligeholdelse -> rens patron.

Gå i takst -> øvrige produkter -> 0.00 kr. og test aftrykket.

Jeg får beskeden: Code 1009.

Tag strømmen fra.

Tænd maskinen.

Åben og luk til patronen og gen-kalibrer patronen.

Jeg får "Fejl 1020"

Sluk for maskinen på væggen og genstart maskinen.

Jeg får "Fejl 1049"

Sluk for maskinen på væggen.

Genstart maskinen.

Check om ønskede download beløb overstiger kredit på konto.

Vi har fået IP telefoni. Nu kan maskinen ikke aflæse. Hvad gør vi?

Når du skifter fra analog linje til en digital (IP telefoni, f.eks.) kan maskinen ikke længere aflæse eller loade porto. Alle ældre frankeringsmaskiner kræver en analog linje til aflæsning og kontakt til Reset Centeret.

På daki@daki.dk eller tel. 3636 3400 kan du bestille en ATA boks, som er en slags omformer. Tilsut ATA boksen til dit netværk eller IP linje og frankeringsmaskinen kan igen aflæse og loade porto. ATA boksen koster kr. 1.490,00 excl. moms og forsendelse. ATA boksen er lagervare, så du har den dagen efter du bestiller. Der er et løbende abonnement på kr. 35,00 excl. moms pr. måned, som dækker dét SIP nummer, som ATA boksen benytter til kommunikation.

Spørgsmål og svar til Postbase serien

Skriv din egen tekst her…Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor  mollit anim id est laborum.

Hvordan loader jeg penge til Postbase?

1. Vælg Menu ved at trykke på ikonet på betjeningspanelet.

2. Vælg Download Penge ved at trykke på ikonet på betjeningspanelet

3. Indtast ønsket beløb ved hjælp af tastaturet som fremkommer på betjeningspanelet.

4. Afslut med at trykke på ikonet Hent Penge

5. Tryk på ikonet OK eller Rapport for at afslutte.

Hvordan aflæser jeg Postbase til Post Danmark?

1. Vælg Menu ved at trykke på ikonet på betjeningspanelet.

2. Vælg Download Penge ved at trykke på ikonet på betjeningspanelet

3. Indtast ‘0’ (nul kroner) ved hjælp af tastaturet som fremkommer på betjeningspanelet.

4. Afslut med at trykke på ikonet Hent Penge

5. Tryk på ikonet OK eller Rapport for at afslutte.

Hvordan kan jeg indstille datoen som Postbase stempler?

1. Vælg Menu ved at trykke på ikonet på betjeningspanelet.

2. Vælg Skift Dato ved at trykke på ikonet på betjeningspanelet

3. Indtast dén dato Postbase skal stemple (DD-MM-ÅÅ). Bemærk, at du kun kan stille datoen frem med max. 10 dage.

4. Afslut ved at trykke på ikonet Gem.

5. Datoen er nu indstillet.

Hvis Postbase meddeler en systemfejl når du prøver at gemme den nye dato, skyldes det formentlig at du har valgt en dato, som ligger mere end 10 dage frem i tid.

Fik du ikke svar? skriv dit spørgsmål i formularen

Daki A/S
Islevdalvej 124,
DK-2610 Rødovre
CVR: 6265 5216

Email: daki@daki.dk
Tlf +45 3636 3400

Åbningstider


Man-tor: 08:00 -16:00
Fre:             08:00-15:30

 

søg i kategorier
  • Makuleringsmaskiner
  • Frankeringsmaskiner
    • Produkter
    • Hjælp og vejledning
    • Creditlock
    • Lej en frankeringsmaskine
  • Tilbehør
  • Solfilm
  • Skilte, glas- og bildekoration
  • Om os
    • Medarbejdere
  • Makuleringsmaskiner
  • Frankeringsmaskiner
    • Produkter
    • Hjælp og vejledning
    • Creditlock
    • Lej en frankeringsmaskine
  • Tilbehør
  • Solfilm
  • Skilte, glas- og bildekoration
  • Om os
    • Medarbejdere
Praktisk

SoMe
Facebook
Instagram

  • Handelsbetingelser
  • Kontakt
  • Handelsbetingelser
  • Kontakt
Administrer samtykke til cookies
For at give dig de bedste oplevelser bruger vi teknologier som cookies til at gemme og/eller få adgang til enhedsoplysninger. Hvis du giver dit samtykke til disse teknologier, kan vi behandle data som f.eks. browsingadfærd eller unikke ID'er på dette websted. Hvis du ikke giver dit samtykke eller trækker dit samtykke tilbage, kan det have en negativ indvirkning på visse funktioner og egenskaber.
Funktionsdygtig Altid aktiv
Den tekniske lagring eller adgang er strengt nødvendig med det legitime formål at muliggøre brugen af en specifik tjeneste, som abonnenten eller brugeren udtrykkeligt har anmodet om, eller udelukkende med det formål at overføre en kommunikation via et elektronisk kommunikationsnet.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistikker
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Marketing
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for at oprette brugerprofiler med henblik på at sende reklamer eller for at spore brugeren på et websted eller på tværs af flere websteder med henblik på lignende markedsføringsformål.
Vælg muligheder Manage services Vælg forhandler Læs mere om disse formål
Se præferencer
{title} {title} {title}